نرم افزار مديريت ارتباط با مشتری ، نرم افزار CRM
مژده به شمايي که با مشتري هاي زيادي سروکار داريد !!
خيلي وقتها شده که مشتري وقتي زنگ مي زنه شما از گذشته مشتري چيزي يادتون نمياد ، مثلا :
- يادتون نيست که در چه موردي تماس گرفته
- يادتون نيست که از کجا تماس گرفته
- يادتون نيست که چه مکالمه اي بين شما و مشتري انجام شده است
100% حرف ما را تاييد مي کنيد .
امروزه دانستن سابقه(گذشته) مشتري اهميت بسيار زيادي پيدا کرده زيرا اين کار باعث تسهيل رابطه با مشتري مي شود وافزايش ر
ضايتمندي مشتري و افزايش درآمد شما از اين نوع ارتباط مي شود .
در راستاي رسيدن به اين هدف بزرگ ما نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) را توليد کرده ايم و هم اکنون قابل ارائه به شما مي باشد .
امکانات نرم افزار به صورت تيتروار :
- امکان ثبت و ويرايش مشترکين
- امکان ثبت تماس ها و خلاصه مکالمات صورت گرفته
- نمايش شماره تلفن و مشخصات کامل مشترکين به هنگام تماس و نمايش ليست تماس هاي قبلي همراه با جزئيات کامل (تاريخ ، ساعت ، موضوع مکالمه ، خلاصه مکالمه ، کاربر سيستم و ...)
- داراي بانک اطلاعاتي پيش شماره تلفن استان ها و بيش از 7000 پيش شماره تلفن شهرها و روستاها
- نمايش موقعيت (استان / شهر) مشتري به هنگام تماس
- دفتر تلفن و دفترچه يادداشت زيبا و پيشرفته
- امکان تهيه کپي پشتيبان از ديتابيس
- گزارش از مکالمات ثبت شده
- گزارش از تمامي تماس هاي دريافتي
- گزارش از تماس هاي پاسخ داده نشده (نمايش تعداد بوق ، کاربر سيستم و ...)
- گزارش از مشترکين
- امکان چاپ گزارشات
قابليت ارتباط با دستگاه آي دي کالر (پشتيباني تا 10 خط و حتي بيشتر به صورت همزمان(
امکان ارسال هوشمند و خودکار پيامکsms بعد از تماس تلفنی . در اين ماژول از قبل يک متن پيامک را در نرم افزار ثبت کرده ايد که بعد از تماس تلفنی مشتری ها آن متن sms می شود.
تیم نرم افزای بلور با بیش از یک دهه تجربه
ارائه کننده بهترین و متنوع ترین نرم افزارها
به شما عزیزان فارسی زبان می باشد
بیشتر...