Blue GREEN GREY Violet
تاکسی تلفنی پیک موتوری مدیریت مطب ارتودنسی مدیریت مطب پزشکان ارتباط با مشتری CRM

تاکسی تلفنی

نرم افزار مدیریت تاکسی تلفنی > امروزه سیستم های نرم افزاری جای قلم و کاغذ های ادارات و موسساتی که به شیوه سنتی اداره می شوند را گرفته اند و با سرعت زیادی در حال رشد و پیشرفت می باشند .آژانسهای تاکسی سرویس و پیک موتوری ها هم از این قاعده نباید مستثنا باشند و نرم افزاری کردن سیستم مدیریتی و سرویس دهی این مراکز جزء ضروریات آن می باشد که اتحادیه های مربوطه به این مهم پرداخته اند و تمامی آژانسها را تشویق و حتی در بعضی از استانها مجیور به استفاده از سیستم های نرم افزاری کرده اند.

پیک موتوری

  نرم افزار جامع مدیریت پیک موتوری بلور با قابلیت های منحصر به فرد در حال حاضر یکی برترین نرم افزار ها در این زمینه می باشد و امکانات آن جوابگوی کلیه آژانس های پيک موتوري ها می باشد.

مدیریت مطب ارتودنسی

نرم افزار مدیریت مطب ارتودنسی با قابلیت تعریف طرح درمان و ثبت و نگهداری مبالغ پرداختی مشترکین در هر بار مراجعه این نرم افزار را به یکی از محبوبترین نرم افزارها در زمینه مدیریت مطب های ارتودنسی کرده است .

مدیریت مطب پزشکان

وجود دشواري در تشکيل پرونده بيماران ، نگهداري و جستجوي پرونده ، تهيه ليست بيمه ماهيانه ، هزينه هاي انجام شده و ... در مطب پزشکان ، ما را بر آن داشت نسبت به تهيه نرم افزاري با قابليت اطمينان بالا ، رابط کاربري آسان و زيبا ، نگهداري آسان و پوشش کليه فرايندهاي موجود در يک مطب پزشکي اقدام نمايیم. پس از تعامل با چندين متخصص و بررسي فريندهاي موجود در مطب پزشکان اقدام به تهيه نرم افزار مدیریت مطب * طب یار* نموده ايم که حاصل تلاش ما اکنون به صورت رایگان آماده ارائه به شماست. هدیه گروه…

ارتباط با مشتری CRM

امروزه دانستن سابقه(گذشته) مشتری اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده زیرا این کار باعث تسهیل رابطه با مشتری می شود وافزایش رضایتمندی مشتری و افزایش درآمد شما از این نوع ارتباط می شود . در راستای رسیدن به این هدف بزرگ ما نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را تولید کرده ایم و هم اکنون قابل ارائه به شما می باشد .  

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتری ، نرم افزار CRM

مژده به شمايي که با مشتري هاي زيادي سروکار داريد !!
خيلي وقتها شده که مشتري وقتي زنگ مي زنه شما از گذشته مشتري چيزي يادتون نمياد ، مثلا :
-
يادتون نيست که در چه موردي تماس گرفته
-
يادتون نيست که از کجا تماس گرفته
-
يادتون نيست که چه مکالمه اي بين شما و مشتري انجام شده است

100%
حرف ما را تاييد مي کنيد .
امروزه دانستن سابقه(گذشته) مشتري اهميت بسيار زيادي پيدا کرده زيرا اين کار باعث تسهيل رابطه با مشتري مي شود وافزايش ر

ضايتمندي مشتري و افزايش درآمد شما از اين نوع ارتباط مي شود .
در راستاي رسيدن به اين هدف بزرگ ما نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) را توليد کرده ايم و هم اکنون قابل ارائه به شما مي باشد .

 


امکانات نرم افزار به صورت تيتروار :
-
امکان ثبت و ويرايش مشترکين
-
امکان ثبت تماس ها و خلاصه مکالمات صورت گرفته
-
نمايش شماره تلفن و مشخصات کامل مشترکين به هنگام تماس و نمايش ليست تماس هاي قبلي همراه با جزئيات کامل (تاريخ ، ساعت ، موضوع مکالمه ، خلاصه مکالمه ، کاربر سيستم و ...)
-
داراي بانک اطلاعاتي پيش شماره تلفن استان ها و بيش از 7000 پيش شماره تلفن شهرها و روستاها
-
نمايش موقعيت (استان / شهر) مشتري به هنگام تماس
-
دفتر تلفن و دفترچه يادداشت زيبا و پيشرفته
-
امکان تهيه کپي پشتيبان از ديتابيس
-
گزارش از مکالمات ثبت شده
-
گزارش از تمامي تماس هاي دريافتي
-
گزارش از تماس هاي پاسخ داده نشده (نمايش تعداد بوق ، کاربر سيستم و ...)
-
گزارش از مشترکين
-
امکان چاپ گزارشات
قابليت ارتباط با دستگاه آي دي کالر (پشتيباني تا 10 خط و حتي بيشتر به صورت همزمان(

 امکان ارسال هوشمند و خودکار پيامکsms بعد از تماس تلفنی . در اين ماژول از قبل يک متن پيامک را در نرم افزار ثبت کرده ايد که بعد از تماس تلفنی مشتری ها آن متن sms می شود.

 

 

 

درباره ما

تیم نرم افزای بلور با بیش از یک دهه تجربه
ارائه کننده بهترین و متنوع ترین نرم افزارها
به شما عزیزان فارسی زبان می باشد 
بیشتر...

راه های تماس

تلفن : بابایی 66067336 (021)
                    940 - 0255 -0912

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
با پشتیبانی ۲۴ ساعته